HEJ :D

färgar håret just nu (:
blondare && utväxten behövdes ;dd
hehe men ni får bli bättre på att kommentera !
dagen har bara varit chill asså (A
men nu ska jag duscha ;dd
hehe :D


en dag till skolan -.-

hejhej :*imon börjar skolan -.-
kul att träffa alla kompisar men inte skolan ;o
mehehe iaf jag gör inte så mke just nu (;
men kanske kommer ny disgn lite senare ;)) 
heheh men nu ska jag dra -


bjuder på en bild (A)


vätterfesten bilder -

shasha ;)
här kommer lite bilder från vätterfesten ;*
det var så jävla roligt asså det är ettt
oförglömmligt minne. tack till alla
som gjorde helgen lyckad !
ni vet vilka ni är ::D
men de flästa bilder som kommer är på bella & becka ;dd


kick

kick igen ;D

bellasöt

bella igen :D

becka && bella :D

bella har mer bilder osm ni får se ngn annan dag för jag har inte dom bilderna .
men det kommer :D hehe

pussen alice <3

ett tag sen nu ;)

hejhej , nu var det rätt längesen jag skrev i bloggen men det har varit fullt up i helgen det har varit vätterfesten som var gymt kul :D och jag har sovit hos becka i fredags och bella igår så det är df der har blivit lite, lite skrivit ;/
det kanske kommer lite bilder ngn annan dag för snart så har vi gäster ;dd 
men vi hörs -

pussen alice ♥

shasha :))

hejhej , kom nyss in från en runda med flora söt :)
hehe . snar kommer becka vi ska dra till vätterfesten :D nicenice !
imon åker ju jag och becka till göteborg då :) längtar som satan aaså :D:D
vi ska typ shoppa loss , yääjhhe §
 
dagens outfit :


suddig bild , ja0 ;)

nu ska jag dra -
pussen alice <3

♥♥

hejhej , här kommer ngra kort ♥











pussen alice ♥

typ hej ! :)

kom nyss hem från becka, vi har sovit hoss bella i natt typ f1 nice && kul :D
asså omg typ flumm hela natten ja0 ''kanske'' kommer bilder på bdb;n : hhhejalice @ bdb
aja nu ska jag ut med hunden en sväng i regnet och sen när jag kommer hem ska jag äta ;) 
 


pussen alice ♥

hhhej :)

hemma nu (:
det va bara en snabb runda på stan med arnela (;
hehe , aja kl tre ska jag te becka && bella :)
det var ett tag sen nu jag träffa bella ;/
f1 kul och träffa dom då :D
nu ska jag gå -


pussen alice ♥


godmorgon :)

hejhej .
nu har jag vaknat ska fixa mig för jag ska ju träffa arnela på stan sen (:
typ nice asså , senare idag blire becka tror jag :D

mehehe , men nu kommer min outfit & lite andra bilder   :





outfit : svarta leggins , vitt linne & svart-rosa adidas tröjja (:





& två st vatten bilder , men nu ska jag gå och rtäffa arnela .
pussen alice <3

tionde augusti

sha :)
dagen har varit chill , vaknade tog ett bad och njöt av dagen helt enkelt !
jag har inte gjort något speciellt , ätit på piren på kvällen inte så mke mer ;dd
aja imon blir det stan med arnela (: meheh ska nog inte shoppa nått för
jag och becka drar ju till göteborg på fredag :D ska bli nice asså ! <3
men det ska bli kul att träffa arnela , ett tag sen nu ! saknar henne :*
men nu ska jag inte skriva så ngt mera -

pussen alice ♥


ny blogg (:

hejhej ;dd
nu har jag ny blogg så hoppas ni läser ;$
mehehe , ska skriva om dagarna mode/ outfit och annat roligt ;)

pussen alice ♥


 


RSS 2.0